Borde jag lyssna???

Ja det är frågan..

Vissa av mina vänner tycker att jag ska ta de lugnt å vila eftersom jag är så pass nära förlossningen.. Det är 5 dagar kvar tills lillen är beräknad att komma.

 

Men själv håller jag på me allt möjligt jag fixar å pular här hemma, vi drar iväg å gör en massa saker osv ja ni fattar.. Jag känner att jag kan hålla igång så länge kroppen inte säger ifrån för gör den de så tar jag det ju självklart lugnt men så länge jag mår bra så varför bara ligga???

 

Jag vet att mina vänner bara vill mitt bästa vilket jag uppskattar till 1000 för jag älskar mina vänner massor å att dom bryr sig så pass mycket om mig som dom gör betyder en jätte massa..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0