Blogga

Ja nu va det ett tag sen jag skrev här, fy på mig :)

 

I torsdags firade jag å putte 6 år tillsammans å så va de 2 år sen vi förlovade oss vart tar tiden vägen egentligen???

Vi gjorde inge speciellt köpte hem at från Corner för de hade jag vart sugen på jätte länge å de va gott de tyckte även lilleman kan jag lova :)

 

Vi har sökt dagis till Markus nu e de bara att hålla tummarna att man får de dagiset man vill ha.

För de på sundbyvägen va en riktig besvikelse mot va vi hade trott å hoppats på de tyckte både jag å putte så de fick bli vårt 3:e hands val.

 

Promenaderna blir inte varje dag längre å inte heller så långa som tidigare...

Jag får ondare å ondare efter kortare sträckor så vi går i den mån jag orkar å känner att jag klarar men vi försöker ta de så regelbundet som möjligt..


Ja nu är det inte lång tid kvar, imorrn är det 1 månad kvar tills lillen är beräknad.
Jag har ju haft en super bra graviditet men nu mot slutet börjar jag känna av den vilket jag hade räknat med men de känns lite jobbigare när man inte har kännt av graviditeten ett dugg fram tills nu vilket jag tycker är konstigt men d e så jag känner..
Me Markus så va de ju nåt helatiden så då tyckte man de hörde till på nåt sätt liksom men nu känns de typ som nämen vad är det nu då jusst för att jag knappt har kännt att jag har vart gravid jag har verkligen mått hur bra som helst..
Hr även pratat me förlossningen för jag började läcka lite igår men vet som sagt inte vad det är jag läcker hahhaha va sjukt de måste låta..
Å dom är verkligen hur bra å goa som helst sär uppe dom tar sig tid å lyssnar å kommer med goda råd jag kände samma stöd när jag väntade Markus.


BB väskan är färdig packad vilket känns så skönt.
De mesta är klart inför lillens ankomst så inget man behöver stressa ihjäl sig över på den fronten :)



Nä nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag säger tack för ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0