Blodpudding...

Ja då har man börjat även denna morgon me ett glas juice å en järntablett..

Till lunch blir de plodpudding å juicie order från min kära pojkvän han säger att vi måste göra allt för å få upp mitt järnvärde å jag vet att han har rätt så nu kör vi fullt ut här hemma så får vi se vad de visar den 21:a när vi ska träffa Mia igen.

Men jag hatar verkligen blodpudding så de blir en massa sylt till men de är ändå LÅNGT ifrån gott..

 

Ja nu är den 20 dagar kvar tills lillen är beräknad å jag längtar massor tills jag får hålla lillen i min famn å bara njuta.. Och att bli av me denna mage ska bli såå skönt, kunna röra sig som en normal människa igen för allt de här man tar för givet är en hel vetenskap när man är höggravid.. Raka sig är en hel vetenskap tillexempel, på å av me strumpor e inte lätt, osv osv ni kanske förstår vad jag menar...

 

 

Nu vill jag ha mina pengar så man kan gå ner på stan å köpa lite grejer till Markus å lillen.

Hittade en super fin pyjamas igår men måste vänta tills lillen e född me tanke på att vi inte e 100 på könet å den va blå å lite mer killig så de e bara vänta :) men den va verkligen super fin en sovpåse va de för å vara mer exakt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0