Barnlediga.

Ja vid 14 taget så kom puttes föräldrar å hämtade Markus.

Så nu e han ute å trivs som fisken i vattnet å kör slut på sin farmor å farfar :)

å hur njuter vi av barnledigheten jag sitter i soffan å bara slappar framför burken vilket känns sååå skönt jag skulle vilja sova men samtidigt inte.. Jobbigt när man inte vet vad man vill till 100%

 

Jag startade diskmaskin å tvättmaskin för ett tag sen åxå skönt å få lite gjort trots att man känner sig som en zoombie.. Nu är de 21 dagar kvar tills lillen är beräknad att komma gud va fort tiden har gått..

 

Jag vill att de ska bli den 27:e så man kan få sina pengar å gå ner på stan å köpa lite nytt till sina små älsklingar å köpa lite julklappar så de slipper bli så mycket på en gång..

Är inte mycket för den hysteriska julstressen så jag brukar börja i tid känns mycket skönare då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0