08:15

Ja idag kom Erika gumman över vid typ 08:15 å hon hade köpt me sig frukost så mysigt..
Så vi åt frukost ihop sen vart de lite bus me Markus innan vi åkte å lämna honom hos min farmor som ringde igår å ville ha honom idag å under den barnlediga tiden åkte vi till tuna en sväng sen åkte vi hem till Martina på en fika å där sprang tiden bara iväg å helt plötsligt va de dags att hämta hem lillprinsen igen :)

När vi kom hem så gjorde vi lite mat å så åt vi ihop allihoppa mysigt va de.
Sen vart de lite mer bus me Markus i hans rum å klockan bara sprang iväg å vid 18 tiden så körde vi hem erika å så åkte vi hem till Puttes föräldrar en sväng å där körde Markus slut på sin stackars farfar hehehehe dom sprang verkligen runt över allt Markus först å Börje efter, såg himmla kul ut :)
Å så vart vi bjudna på Mat på onsdag hos dom :) Fläskfile gryta står på menyn shit så gott de ska bli så de tackade jag JA till utan att tveka..
Så nu längtar jag tills på Onsdag för god mat ser man alltid fram emot.

Jag är sjukt stolt över mig å Erika som lyckades flytta Markus bilstol dit kärringen på babyproffsen sa att de inte gick å sätta den. De gick ju visst å de vart fan så mycket bättre så nu sitter han vid ena dörren där bak å inte i mitten som hon hade satt stolen å hon hade satt den skit snett åxå så han satt ju jätte dåligt där men nu har jag å Erika fixat den biten.. Tack för hjälpen gumman.
Får se om vi monterar in lillens stol imorrn eller om vi väntar me de tills de e dags å åka upp som putte hade i åtanken hehehehe.

Nu är även lillens set från lundmyr beställt å de skulle komma om 2-5 dagar så har jag tur kommer de redan den här veckan :) Å då hinner de slinka ner i bb väskan :)
Jag tror ju att de kan hända att de e lite stort eftersom deras stolek i 50 räknas till barn från 0-3 månader eller vad de står i deras kläder men då kan man ju typ ha de på julafton eller när vi ska fota till tidningen vill köpa en likadan body till Markus men vette tusan om jag vill ha samma text hahaha vilka problem jag har va :)

Jaha nu har jag babblat på om allt å inget känner jag hahaha bäst å sluta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0