Var tredje timme...

Ja den här natten har vart allt annat än rolig..

Jag har fått amma Christopher var tredje timme å så har de hållt på hela natten :(

Å han åt sjukt mycket innan vi la oss igår till å me putte reagerade å sa "fan va han äter"

Jag är lite rädd att min mjölk börjar bli dålig eftersom jag knappt får i mig nåt å äta :(

Jag har ju ingen matlust överhuvudtaget å jag vet ju hur viktigt de är att äta å dricka bra när man ammar..

Å där faller ju jag pladask på mat fronten :(

Jusst nu sitter jag å pinar i mig en stor macka till frukost jag måste försöka äta regelbundet jag får väl äta små portioner eller nåt..

Dom kommer på hembesök från bvc imorrn ska prata lite me henne om att jag inte har nån matlust å jag tror att min mjölk börjar bli dålig...

Se om hon har nå knep å tips :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0