Vågar jag???

Ja Christopher ligger här i soffan å sover vilket han har gjort en stund.. Å jag känner att jag börjar bli lite trött så jag sitter å funderar på om jag vågar flytta honom till våran säng så jag åxå kan sova lite eller vaknar han då å är pigg å glad????

 






Jag har precis pumpat lite för å minska spänningarna i brösten, ibland känns de fan som dom ska explodera jag va tvungen att pumpa en gång i natt åxå men de förstöd jag nästan för igår kväll när jag skulle pumpa en flaska inför natten för de e inte alltid jag kan amma nattetid pga spänningarna..
Men i alla fall när jag skulle pumpa inför natten så gick de skit trögt å kom knappt nån mjölk men Christopher ammade sjukt mycket under dagen igår så den ju ha berott på de för inatt fanns de SJUKT mycket mjölk i dom igen trodde fan dom skulle explodera fan så stora å hårda dom va.
Såg fan ut som värsta silikon tuttarna hahahaha..


Jag har inte gjort ett smack sen min farmor hämtade Markus..
Har kollat lite på tv å degat framför datan sitter å funderar på om jag ska ta å göra lite nytta eller om jag ska skjuta upp de till imorrn men å andra sidan så e ju markus hemma imorrn å då är de svårt å få nåt gjort för han är verkligen över allt å ingenstans min lilla hulligan :)


Jag hoppas verkligen Markus sover bättre inatt jag förstår inte att han vaknar vid 4 å är skit ledsen om man inte är i rummet med honom å att han inte vill somna om man sitter ju där å nästan gråter för att man är så sjukt trött själv å han är hur pigg som helst å timmarna bara springer förbi å vipps så är de morgon å dags å gå upp, det är tufft som tusan så hoppas på en bättre natt i natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0