Toppen dag..

Ja gårdagen va verkligen en toppen dag..

De började me att jag å putte tog oss ner en vända på stan me våra underbara barn, sen när vi kom hem så fick vi främmande av Marie å erika..

Å dom myste en massa me mina barn :) Markus va verkligen över allt å dom sprang efter å han hade skit kul å de hade nog dom med hehehehe.

Dom sniffade även på lilla christopher en del :) Men det gör jag typ hela dagarna så jag förstår dom helt å hållet :)

Sen åt vi ihop här min underbara pojkvän va värsta köksmästaren igår de va han som fixade maten åt oss å sen va de bara för oss att äta inte illa :)

Efter maten drack dom lite kaffe sen bestämmde vi oss för å gå ut så Markus fick åka lite pulka å gud så kul han tyckte de va :)

Han tjöt av glädje varje gång han åkte ner för backen hehehe så söt.

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0