Tjuvstartat :)

Ja idag har jag börjat julpynta lite smått :)

Men de blir å fortsätta imorrn för jag måste upp på vinden å leta rätt på de julpyntet som jag saknar å sen så måste jag in i Markus rum å rota efter gardiner å en löpare..

Har försökt göra de nu när han sover men jag ser inte ett skit så de får jag ta imorrn..

Jag har fått upp lite julpynt i vardagsrummet, fått upp julstjärnorna i fönstret i vardagsrummet å köket.. Jag har bytt gardiner i vårat sovrum å i vardagsrummet men vet inte om jag vart nöjd me vardagsrummet ska pröva me ett par andra gardiner imorrn å se om de blir bättre.. Jag e lite omständig ja vet :)

 

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra me Jasons rum när de gäller julpynt får ta mig en funderare på de..

 

I Markus rum har jag bara ställt 2 advents stakar i fönstret så mycket mer blir de inte där inne för han e ju å river å sliter i allt så han får nöja sig me julbelysningen :)

 

Å i vårat sovrum blir de väldigt lite julpynt en tomte i fönstret å så ska jag hänga en julstjärna i fönstret så vi får lite mys belysning där inne åxå :)

Sen ska de röda påslakan setet bäddas i sängen sen är de så gott som klart där inne vårat sovrum e ju inte så stort... Å i hållen blir de 2 röda klotljus i våra stora vägg lyktor sen måste jag försöka få tag på 3 eller 6 st votivljus i doften kanel å lagerbär..

Jag trodde jag hade kvar från förra året men nu när jag va å rota så märkte jag att de inte va så :(

För det är ett måste till jul å så vill jag ha nå rött till mina trio lyktor jag har i hallen..

Men men får se om jag får tag i några först..

 

De blir nog å börja spela lite julmusik här hemma om dagarna snart åxå :)

Myspys säger jag bara :)

 

 

Å så ska ju ljus slingan till balkongen letas fram åxå för de e ett måste de är ju så tok fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0