Sovit...

Ja nu har jag å Christopher sovit i ca 2,5 timme å skönt va de vill jag lova :)

Jag älskar mina vänner å min familj som bryr sig om mig så pass mycket å tycker de e viktigt att jag får vila å koppla av ibland..

Idag är de min farmor som ska ha en medalj för de som har haft Markus sen kl 09.

För det är omöjligt för mig att vila å ta de lugnt med honom hemma så såna här dagar när man får lite avlastning är GULD värda :)

 

Jag älskar mina barn å menar inte att jag tycker de e skönt å vara utan dom absolut inte men ibland måste man ladda batterina lite för att orka vara en bra mamma å det kan jag bara göra när han inte är hemma..

Men gud så jag saknar lill hitler men snart så hämtar putte hem honom å då ska jag sno åt mig en stoooor kram å en puss av honom :)

 

JAG TOK ÄLSKAR MINA BARN...

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0