Sover...

Ja nu sover mina underbara barn i sina sängar å Jason ligger i våran å sover :)

Så jag har tagit reda på den rena tvätten å hängt upp en maskin å nu är maskin 2 igång :)

Putte har tömt diskmaskin å dammsugat hall å vardagsrum får ta resten när dom små undervärken har vaknat :)

 

När vi låg på förlossningen å bb så va ju erika här å tog hand om Jason å Markus å hon hade även tvättat ur våran tvättkorg å dammsugat å fixat så vi kom hem till ett städat hem å de uppskattades en jätte massa.

Erika är en vän som inte växer på träd hon är sååå go å genom snäll å jag älskar den tjejen till 1000.

Hon är även gudmor till våran underbara christopher :)

Jag vill Tacka dig gumman för att du är du å för att du finns och för att du är min vän..

 

Flummisar <3


Kommentarer
Postat av: Erika

åååh mysgumman min!!!! Fina ord av en fin tjej!



Forstätt vara den du är, dvs en underbar vän och mamma! <3<3<3<3

2010-11-14 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0