Sova tidigt...

Ja ikväll blir de å lägga sig tidigt så man får lite sömn inför morgondagen när Jag ska vara hemma me båda mina små älsklingar... Min farmor ville ha Markus imorrn me men jag sa att hon inte behöver ha honom varje dag så imorrn ska han va hemma så skulle hon höra av sig om nån/några dagar..

Jag uppskattar allt hon gör för mig men hallå hon e gammal å behöver vila å ta de lugnt ibland..

Så imorrn blir de en massa mega mys här hemma de e ju 1:a december å allt :) Så imorrn får Markus öppna första luckan på sin choklad kalender, de kommer han gilla..

 

Ja nu ikväll har jag fått lite gjort jag har rensat å fixat iordning på hatthyllan så nu är alla vår å höst grejer borta å så är alla vintersaker framme för nu e de fan kallt ute :)

Har även fixat lite i köket å imorrn blir de å ta hand om all tvätt när barnen sover om den har torkat vill säga :)

 

Sen när patrik kommer hem i morrn så blir de å fortsätta plocka å fixa lite här hemma :)

 

Nä om man ska ta å göra Markus klar för natten snart å medans man sitter inne hos honom kan jag fasiken amma Christopher å sen göra honom åxå klar för natten så kan alla gå å lägga sig sen :)

För putte måste åxå lägga sig tidigt för han börjar kl 06 imorrn..

 

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0