Skönt..

Ja det är såå otroligt skönt att vara hemma...

Det är hemma man trivs bäst å det är där man vill vara.. Vi har inte gått utanför dörren sen vi kom hem från bb igår.. Lr ja ner till affärn bara men de räknas inte tycker jag..

Imorrn ska Markus hem till min farmor å vi ska upp till bb me Christopher på återbesök..

Sen är jag sugen på å gå en vända på stan får se om vi tar en vända medans markus e hos min farmor eller om vi går allihoppa när vi hämtat honom vill kolla om vi hittar nå tufft till Christopher för pressentkortet vi fick av Marie :)

 

Idag har de vart lite folk här å kollat på vårt andra underverk..

Å han har fått lite kläder å en hel del blommor :)

 

Han ammar på bra så det är bara å hoppas att det håller i sig..

Men han suger så himmla hårt så det gör ont å så är dom jätte ömma när han ätit klart så ska kolla om de finns nån salva för de annars e de bara å bita ihop å ta emot smärtan :)

 

Det känns i alla fall jätte skönt att han är här nu så nu är vi den perfekta familjen de e jag å mina 3 grabbar å så jason så klart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0