Rörd..

Ja idag när Marie kom hit så hade hon me sig en pressent till lillen å de va en jätte söt nalle å sen ett pressentkort på hm på 250 kr, Hur gulligt som helst av henne jag vart helt rörd..

Plus att hon hade köpt me sig frukost som vi alla åt ihop super mysigt va de Tusen tack gumman..

Sen efter vi ätit frukost så gick vi till Parken å mata lite änder me Markus sen gick vi till Barnens hus för jag skulle köpa byxorna från lundmyr till setet lillen fick av erika..

Å de vart även en sak till Markus så klart.

Å Erika handlade en julklapp till Markus där å De gjorde även Marie plus att Marie köpte en stav me olika färger till Markus som han ville ha..

Hur underbara vänner har jag inte.. Blir helt rörd när dom bryr sig om mina barn de betyder så mycket..

 

Så tack..


Kommentarer
Postat av: Georgelin

Great site and interesting informations. THX!

2011-12-15 @ 08:15:54
URL: http://georgelin.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0