Pumpat..

Ja jag har precis kommit ut ur en låång å skön varm dusch..

De va riktigt skönt kan jag lova..

Men de rann en massa mjölk under hela tiden jag duschade å spänningarna i brösten ville inte släppa så de va bara å sätta sig å pumpa direkt efter duschen för å få bort dom spända knölarna å de resulterade i 200 ml bröstmjölk...

Var kommer all denna mjölk ifrån???

Så här mycket hade jag inte me Markus hade fan inte ens hälften av de jag har nu..

Får byta bröstinläggen flera gånger om dagen för dom är genom blöta å jag ammar å pumpar flera gånger om dagen :)

Jag är glad över att jag har massa mjölk som jag kan ge mitt lilla underverk önskar bara att de hade vart så även me Markus men jag ammade ju markus i 3 veckor i alla fall å de är bättre än inget alls :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0