Pressenter...

Jag tänkte att jag skulle skriva lite vad Christopher fick när han föddes av mina nära å kära :)

 

Erika: body, mössa, strumpor från lundmyr of sweden. Å en pyjamas

Mikkey å Zandra: Hängsel byxor i jeans en slipeover å en skjortbody

Marie: en mjukis kanin å pressentkort på 250 kr från hm

Camilla: body, byxa å ett par tofflor

Heidi å emil: en barbapappa filt

Min Pappa: en MASSA blöjor

Min farmor å farfar: 500 kr

Min faster: 200 kr

Patriks föräldrar: en bukett blommor

Christer å Liza: en bukett blommor

Martina: Spöket laban babygym




Tror jag har fått me allt av dom som har vart här å tittat på våran ögonsten.
Alla har som sagt inte vart här än.


Å jag vill tacka så mycket för alla fina pressenter man blir så glad å rörd när man ser att folk bryr sig å att dom vill ge våra barn nåt det värmer så mycket i mitt hjärta så tusen tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0