Premiär...

Ja inatt va de premiär får varan lilla "mini gris" "skalman" dvs våran underbara Christopher att sova i sin egna säng.. Ja la honom i den vid 22 tiden å sen vakna han å ville ha mat men efter de la ja ner honom i den igen de va vid 05:30 när han vakna för andra gången å ville ha mat ja la honom mellan oss för då lät hans näsa hemsk så då fick han mysa lite me sin mamma som han tycker så mycket om :)

 

Min andra prins Markus vaknade 1 gång i natt å ville ha mat så då skickade jag upp putte eftersom han är ledig å jag ammar Christopher nattetid.

Sen somnade Markus om som alltid å så sov han till 08:30 vilket vi tackar för :)

De är lite annat än när han ville upp vid 06:30 då va man inte alls pigg på å gå upp. Ja nu har putte bara nästa vecka kvar sen börjar han jobba igen å då kommer jag va hemma själv me mina godingar :)

Vilket jag vet kommer gå kanon bra de som kommer bli lite tufft är nätterna eftersom markus å Christopher så klart inte vaknar samtidigt så de kommer inte bli så mycket sömn för min del :(

Men får väl i värsta fall försöka sova en stund på dagen när barnen sover men då är det ju så mycket annat som måste göras så får se hur de blir me allt de där..

De kommer lösa sig :)

 

 

Christopher i sin säng






Markus i sin säng


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bebisen..Nu har jag blogg igen,/ MInna

2010-11-13 @ 09:58:51
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0