Över 1 timme...

Ja idag vid 11:30 begav vi oss ut på en promenad..

Vi gick till min farmor å farfar för dom ville ha Markus idag så ner me Markus i vagnen å Christopher i selen å så gav vi oss iväg..

Markus blev så klart lika glad som alltid när han fattade vart han va på väg..

 

Men jag kände att de va lite för långt för mig å gå så här tidigt efter förlossningen i alla fall me Christopher hängandes i selen å sen gick vi rätt fort..

De kändes av i både ryggen å bäckenet..

Så jag hoppas verkligen de har smält undan lite på vägarna tills vi ska hämta honom så vi kan ta bilen för putte har ju inga vinterdäck han ska köpa nya å dom kommer på tisdag så han vill helst inte köra i de här väglaget..

Men jag tror inte jag kommer orka gå den sträckan igen me tanke på hur ont jag fick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0