Nu har de börjat

Ja det är nog många som har väntat på de här inlägget.. :)

Patrik började ju jobba idag så de innebär att jag e själv me barnen å Jason..
Å natten har vart HEMSK kan jag lova..
Har max fått 2 timmars sömn om ens de..
Markus har vaknat 3 gånger å han har vart jätte svår å få å somna om så de har tagit sin tid varje gång å när man väl fått honom att somna då vaknar christopher å då har man ammat honom å gett honom en ren blöja men samma där han ville inte heller somna om så de tog sin tid även där å sen när han somna om så va de dags me markus igen ja ni fattar å så har de hållt på hela natten :(
Så jag är sjukt slut vill jag lova å min frukost bestod av en cola för att jag skulle få i mig lite coffin...

sen har de vart en del lek i markus rum å en massa ammande :)
Nu sover Markus vilket jag hoppas han gör ett tag så jag bara kan sitta å vara för när han vaknar igen då e de full fart som gäller..

Har även vart ute å rastat jason..

Jag försöker få Christopher å sova lite men de går inge vidare han ligger här i soffan å håller på :)
får se om han kanske somnar snart.

Jag har även startat en maskin tvätt å när de e klar så blir de å hänga den å sen starta en till så mycket mer tror jag inte att jag orkar göra me den lilla sömn jag fått jo jag måste bädda rent markus säng för barnen ska nog bada ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0