Mat..

Ja jag ska snart börja med maten..

Jag har ingen hunger alls å de har jag inte haft sen christopher föddes den vart som bortblåst..

Men jag vet ju att jag måste äta för att de ska bli näringsrik bröstmjölk till lillkillen så jag får offra mig å pina i mig lite.. Idag har han inte riktigt fått nå bra grepp alls om brösten så jävla tur att jag har så pass mycket mjölk att jag kan pumpa så pass mycket som jag gör så idag har han fått äta lite ur flaska de funkar ju de me huvudsaken är ju att han får i sig bröstmjölken.

Hoppas han kommer hitta tillbaks å få ett bra grepp om brösten snart igen för de e ju himla mysigt å amma..

 

 


Kommentarer
Postat av: Bastiantanja

Great site. Keep doing.

2011-09-06 @ 10:27:04
URL: http://bastiantanja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0