Markus..

Det har blivit en del bloggande om Christopher så jag känner att jag vill ge min andra prins ett eget inlägg <3

 

Markus är mitt lilla charmtroll som jag älskar över allt annat :)

Han förgyller min dag, mitt liv..

Han har gjort mig till världens lyckligaste människa...

När jag höll honom i min famn för första gången så förändrades mitt liv, de förändrades till de bättre..

Jag hade världens finaste son å jag kände mig starkast å lyckligast i världen..

Den känslan har jag känt sen han föddes..

Jag älskar mina barn å Markus är verkligen mitt lilla charmtroll han är tok söt, full av energi å bus å så mysig å gosig när han vill..

Hans leende förgyller ens dag till 1000...

 

Markus mamma älskar dig

 

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0