Lunch..

Jaha då har man vart duktig å fått i sig lite lunch :)

De vart sill å potatis å ett glas mjölk till de..

Jag fick ju inte i mig nån frukost :( Hade verkligen ingen matlust imorse.. Jag måste bli bättre när de gäller maten å speciellt nu när jag ammar..

 

Jag tänkte baka lite bröd idag så då ska jag banne mig äta frukost imorrn..

Å jag ska försöka äta både middag å få i mig nån kvällsmacka idag..

Får äta små portioner till å börja me så får vi hoppas att min aptit kommer tillbaks.

Putte är iväg å handlar lite juice åt mig för det är jätte viktigt att man dricker mycket när man ammar å eftersom jag har så himla svårt å dricka vatten så känns de som juice e de som lockar :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0