Lite tankar...

Har man inte rätt å tycka vad man vill utan att nån eller några ska bli sura eller irriterade på de????

Jag är så trött på folk som vänder kappan efter vinden de e de värsta jag vet..

Om du säger nåt, stå då för fan för det...

Annars kan du lika gärna hålla käften..

Och om de jag tycker å tänker inte passar nä he synd för dig... Jag tänker fan inte ta sån jävla hänsyn till folk längre för vad får man för det??? Svar: Inte ett skit..

Jag är som jag är antingen accepterar du det annars får det vara..

Det finns inte en människa som är perfekt alla gör fel och alla har sina brister och det måste man kunna erkänna och leva med... Det är väl fan ingen som dömmer en för det..

Den som tror att den är perfekt och felfri lever ju fan i nån fantasivärld..

Va rädd om dina vänner för en vacker dag finns dom inte kvar om du inte vårdar din vänskap till dom... Man orkar ta skit ett tag men fan inte hur länge som helst tänk på det...

 

Nu är inte de här inlägget riktat mot nån speciell person utan de här e en del tankar jag har å det va skönt som fan å få skriva av sig men om DU känner dig lite träffad när du läser detta så borde du kanske tänka om lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0