Lite lite

Ja jag har fått lite gjort i alla fall de blir lätt att man fastnar framför denna burk i stället har jag märkt..

Jag har tvättat plädarna å dom hänger på tork, överdraget till fåtöljen ligger i maskin nu, disken är undanplockad å inställd i maskin, Jason är rastad..

Jag ringde putte å kolla om vi skulle äta kycklingen ikväll i stället för jag e inte ett dugg hungrig nu så känns inge kul alls å laga mat man knappt kommer få i sig så då sa han ja de kan vi göra om vi e hungriga ikväll annars äter vi den imorrn...

 

Jag ska väl försöka plocka lite mer tills putte kommer hem fan va skönt me fredag de betyder att jag får lite avlastning nattetid men nu har ju markus sovit hela nätterna 2 nätter i rad å de e ju svårt för putte å amma christopher om jag inte pumpar vill säga men blöjorna kan han ju ta nattetid hehehehehe :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0