Kvällsrutiner..

Ja nu är alla kvällsrutiner avklarade eller nästan alla Christopher ska få en ny blöja innan vi lägger oss men allt annat e klart vilket känns skönt :)

Pumpade för en stund sen å tycker redan de börjar spänna lite :(

ska jag behöva pumpa en gång till innan jag ska lägga mig???

Tycker inte jag gör annat än å pumpar å ammar...

Fan va de spänner i brösten på nätterna när de har gått ett tag mellan amminegen eller pumpningen fan va dom e stora å fulla me mjölk då.. Nästan lite jobbigt..

Jag sover me tre ammningsinlägg på varje bröst å ibland måste jag upp en gång på natten å byta för att dom e genom blöta av all mjölk jag läcker å sen på morgonen så måste jag antingen amma eller pumpa de första jag gör för dom e så fulla me mjölk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0