Kvällen...

Ja då har jag precis duschat å ammat lilla Christopher :)

Precis när jag duschat klart ville han ha mat bra tajming :)

Jag spolade även ur badrummet när jag duschade de samlas så jäkla mycket hundhår över allt så jag spolar ur badrummet då å då så skönt när allt hår försvinner :) Vi har ju vitt badrummsgolv åxå så dom syns ju as bra blä..

Nu är Putte inne i duschen ska göra Markus klar för natten när han har duschat klart å så behöver christopher ren blöja för de smattrar i baken på honom de gör de alltid efter att han har ammat..

sen när Markus är nattad så ska jag bädda rent i våran säng :)

Å imorrn blir de nog å tvätta en maskin :) Gäller å hålla efter nu när erika tvättade ur hela tvättkorgen när vi låg på bb hur gulligt som helst av henne :)

 

En söt lite christopher







En busig Markus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0