Kolik...

Ja vi börjar misstänka att Christopher kan ha kolik :(

 

Han skriker å gråter så fort han är vaken, han lider av såna gaser stackarn..

Han får så ont i magen att han både skriker å gråter hysteriskt..

Har pratat me Lisa på bvc å hon sa att de fanns två olika magdroppar vi kunde pröva å vi började me sempers magdroppar men dom har inte hjälpt ett skit..

Så idag åkte vi å köpte dom andra å dom ska vi börja med imorrn för vi pratade lite me dom på apoteket för de stod på förpackningen att dom skulle ges en stund innan varje måltid men eftersom han kan amma 20 gånger om dagen vissa dagar å 5 gånger om dagen andra dagar så kom vi fram till att han ska ha dom 3 gånger om dagen. Morgon, middag å kväll...

Å jag hoppas verkligen dom hjälper för han blir bara svårare å svårare å trösta när han skriker å gråter :(

Å de känns så jobbigt å inte kunna trösta sitt barn fy de e hemskt när man inte vet vad man ska göra när inget hjälper..

Idag slängde vi ner honom i selen å efter ett tag vart han lugn i den å till slut somna han å då skulle vi lägga ner honom i soffan å vad händer då??? Jo han vaknar...

 

Så jag hoppas på å få lite sömn inatt..

Jag återkommer om hur dom nya dropparna fungerar man skulle märka resultat inom 3-4 dagar annars skulle man kontakta läkare så ni får hålla tummarna...

 

 

Somnade i selen till slut


Kommentarer
Postat av: Micaela

Funkar det inte att endast ge dom morgon, middag och kväll så prova och ge dom inför varje måltid. Dom hjälpte Liam extremt mycket när han fick dom, men missade jag att ge dom en enda gång så fick han ont i magen och skrek då oavsett hur noggrannt jag gett dom tidigare. Så han behövde ha dom inför varje måltid, likadant med Noomi vet jag. Men Christopher kanske klarar sig på tre gånger om dagen, alla är ju olika.

2010-11-28 @ 20:45:24
Postat av: Anonym

kan det vara mjölkallergi?

2010-11-28 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0