Julfixa..

Ja de kliar lite i mina fingrar jag vill börja julpynta redan nu :)

Men jag e likadan varje år hehehehe jag brukar julpynta lite tidigare än alla andra för jag e så jävla snabb på å ta bort de.. Brukar bara ha de till december ut sen ryker de :)

De e fint å jätte mysigt men jag tröttnar snabbt på de.

 

Så vi får se om vi rycker fram alla julkartonger så jag får gå igenom dom å se vad jag vill ha framme för allt går inte vi har Massor då skulle de vara julsaker över allt här hemma..

 

Jag väljer ut lite som jag känner att jag vill ha framme å sen börjar de jobbiga vart allt ska stå hehehehe.

Men tillslut brukar de bli bra å mysigt..

Å nu har vi ju Markus som springer runt å rör sig som bara den så nu får man tänka i lite andra banor när man ska pynta me lyktor å så...

 

Jag är lite sugen på å ha granen inne i vardagsrummet i år men vi får se hur vi gör men då kommer den nog fram kvällen innan julafton å ryker nån dag efter me tanke på Markus annars har vi väl granen lite här å där när han lekt klart me den...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0