Julfix..

Ja de har blivit lite julfix så här på förmiddagen :)

Vi va ju iväg å köpte blommorna igår till min julgrupp jag skulle slänga ihop idag :)

Å nu har jag fixat de...

 











Ja så ser de färdiga resultatet ut, de får duga :)
Eftersom jag verkar få min motivation till att fixa här hemma på eftermiddagen/kvällen så ska jag fortsätta sätta ut de sista julpyntet då de är några ljuslyktor som ska få sig nån bra plats..
Sen måste vi iväg å köpa lampor till stakarna i Markus rum för dom är dom enda som inte lyser om kvällarna å de gör mig tokig att det är julmys pys belysning över allt förutom där inne..

Jag tänkta försöka starta en maskin om en stund i alla fall å sen är ju tanken att jag ska laga min mat åxå men som vanligt ingen lust alls till de :(
Idag blir de potatis, lax, kokta morötter å till de en kall sås..
De e sjukt gott men har ingen lust att laga skiten bara kan ingen komma å göra de åt mig???? :)


JAG TOK ÄLSKAR MIN SAMBO OCH MINA BARN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0