Jag överlevde..

Ja jag överlevde denna dag själv hemma me barnen trots den minimalt lilla sömnen men de har vart tufft vill jag lova för Markus har vart omöjlig idag..

Så gnällig, grinig å tjurig han har gapat å skrikigt så fort jag har lämnat rummet riktigt jobbigt så de jag har fått gjort idag e inte mycket har lyckats tvätta 2 maskiner thats it...

 

Min pappa ringde å hörde hur trött jag va så han ringde min underbara farmor så hon ska hämta Markus kl 9 imorrn bitti så jag får en chans att vila/sova å bara ta de lugnt vilket uppskattas sjukt mycket så imorrn blir de en massa mys me Christopher å så blir de nog även en film i sängen :) Å till den så blir de kanske lite godis har inte riktigt bestämmt mig än får se hur de blir :)

 

Men om jag känner mig rätt så lär jag väl dona lite här hemma :)

Jag ska i alla fall ta undan tvätten imorrn å så blir de kanske å tvätta en maskin :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0