Inte som planerat..

Nä den här dagen vart inte som vi planerade...

Vi lämnade Markus hos min farmor vid 10:30 sen instalerade vi Christophers bilbarnstol nummer 2 i hennes bil alltså den stolen christopher ska ha efter den han har nu alltså en sån Markus sitter i..

Å anledningen till att vi har gjort de e för att Putte börjar jobba imorrn å om Farmor vill ha Markus så e de lättare för henne att åka å hämta honom för jag vill inte att hon ska vara ute å gå när de e halt å jävligt..

 

Efter de åkte vi till barnenshus för å försöka hitta en mössa till christopher för den han har nu är på tok för stor men vi hittade inget eller jag hittade en men den va lite för tunn..

Å mitt i allt ihoppa vart jag å putte lite osams vi hade olika åsikter å oftast blir de att vi gör som han vill å de gör mig lite små irriterad så här sitter jag vid datan å han sitter å spelar så som sagt dagen vart inte alls som planerat..

Vi hade tänkt få en massa gjort nu när markus inte e hemma men så kommer de inte å bli nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0