Hon vågade...

Ja nu har vi precis kommit hem från min farmor å farfar vi har hämtat hem våran lilla vilde Markus me andra ord som har vart där under dagen..

Å han hade härjat runt som en tok vilket han alltid gör när han är där han verkligen älskar att vara där å dom verkligen älskar att ha honom där..

De vart en promenad dit när vi skulle lämna markus men de vart bilen när vi hämtade hem honom kände av ryggen å bäckenet så dant när vi gick den sträckan tidigare idag..

 

Men de jag ska komma fram till är att min farmor vågade hålla i Christopher trots att han inte ens är 1 vecka gammal, hon brukar vara så rädd när dom är så små men jag sa till henne att de inte är nån fara så då ville hon å hon sken upp som en sol synd att man inte hade kameran med sig bara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0