Godis...

Nästan så jag borde skämmas å skriva de här inlägget men av nån konstig anledning gör jag inte de :)

Jag har ätit nåt i godisväg varjedag sen Christopher föddes å han är en vecka idag..

De har självklart inte vart stora mängder men typ en chokladbit eller nån liten godispåse har de i alla fall blivit.. Jag har vart sugen på nåt varje dag.. Å de e ju inte så jävla lätt å stå emot när man typ har 20 steg till affärn..

Jag måste försöka för jag kan inte hålla på å äta godis varje dag..

Men nåt jag har blivit beroende av e en av marabous nya chokladkakor.. med caramel cookie tror jag den heter fy fan den är så sjukt god å jag lovar den e beroendeframkallande..

Jag skulle lätt kunna äta en sån om dagen utan problem fan så god den är.


Kommentarer
Postat av: Antonfatima

very intersting site ..congratulation..

2011-06-21 @ 14:41:26
URL: http://antonfatima.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0