Go Natt..

Ja jag ska snart gå å lägga mig å mysa me Christopher i våran säng å de ska vi göra tills vi somnar :)

Putte ska nämligen spela lite å de e inget jag vill sitta å titta på å så är jag rätt trött..

Har precis pumpat så nu är dom knölfria :) Fick ut 120 ml men me tanke på hur mycket Christopher har ammat idag är jag förvånad att de fanns nån mjölk kvar överhuvudtaget :)

Så nu kanske jag kan sova någolunda inatt är jobbigt när de känns som brösten ska sprängas å att de bara tokläcker ur som..

Jag gjorde samma sak igår kväll å natten som va kändes helt okej visst spände de i brösten men inte alls som tidigare nätter..

Å igår kväll pumpade jag ju ur vid 00:00 å så ammade Christopher 2 gånger under natten får se hur de blir inatt för vissa nätter vill han amma flera gånger å andra sover han fram till 06 å då vill han ha lite mat sen somnar han om..

 

Jag är världens lyckligaste jag har världens finaste barn som jag bara tok älskar..

Å så har jag en underbar pojkvän som jag åxå tokälskar...

Mitt liv är så jäkla underbart att vara mamma är det bästa som finns...

 

 

Mina ögonstenar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0