Fix, Fix, Fix

Ja igår tog jag mig i kragen å dammade av databordet å ställde i ordning Puttes alkoholsamling så nu ser de någolunda ut men jag hoppas ju på å få bort de där databordet helt men de går inge vidare har försökt me de sen vi flytta hit.. Så jag får väl acceptera att de kommer å bli ståendes där :(

 

Idag tänkte jag fixa å plocka lite här hemma om de tillåts vill säga för som de e nu så har jag en grinig Christopher i famnen jag försöker få honom att somna men de går inge vidare :(

Tänkte få ut de sista julpyntet på nå bra ställen åxå tycker ju de där e såå svårt å lite halvjobbigt så de blir bara lite lätt pyntat här i år.. Men vi måste upp på vinden å leta rätt på ljus slingan till balkongen för den vill jag verkligen ha upp de blir så riktigt mysigt me den :)


Nä nu ska jag trösta min son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0