En inne dag..

Ja idag blir det nog att va inne hela dagen me tanke på lillemans rinnande näsa vill ju inte att han ska bli ännu mer förkyld å snorig..

Men då kan man ju kanske få lite gjort här hemma på samma gång om han tillåter vill säga :)

 

Ska se om jag kan få putte å åka iväg å byta skötbordsunderlägget lr va fan de heter som vi köpte igår för de va lite sprucket i ena hörnet märkte vi igår kväll så får hoppas dom har en till hemma annars får dom fan sänka priset på de men de e ju köpt på babyproffsen å dom e ju som dom e där tyvärr eller i alla fall en av dom som jobbar där...

 

Sen vid 14 taget kommer mina snälla svärföräldrar me den jätte goda rulltårtan som min kära svärmor har bakat till mig :) Är hon inte för gullig??? Hon vet hur mycket jag tycker om den så ringde hon igår kväll å sa att dom kommer över me lite rulltårta idag de gjorde mig en massa glad kan jag lova :)

 

Ja lillen är beräknad till imorrn men jag säger som jag har sagt jag tror den kommer titta ut på lördag den 6:e för då fyller putte den 6:e jan, markus den 6:e juni å den nya 6:e november.

då blir de tre 6:or om de kan vara bra återstår att se hehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0