Egen Tid...

Ja idag har jag 100% egen tid..

Putte är iväg å hjälper Mikkey å Zandra å flyttar å Markus är hemma hos min farmor å farfar..

Markus trivs som fisken i vattnet där så han njuter i fulla drag..

Det är alltid lika skönt å vara barnledig men de e alltid skönare när man hämtar hem prinsen igen :)

 

Det blir eventuellt en runda på stan med erika när hon är klar beror lite på hur jag mår då för jusst nu mår jag lite illa å är super trött men hoppas de hinner ge me sig för en vända på stan skulle va kul å sen ska jag se om jag kanske kan få me erika hit en sväng efter :)

På stan ska jag kolla lite julklappar till lillen.. Än så länge har vi köpt 4 till lillen å betydligt mer till Markus så de blir å spana lite fler åt lillen..

Markus är så gott som klar de e väl om man hittar nå mer man känner att de där ska han bara ha då blir de väl å köpa de men annars e han klar å de e typ alla andra med så de känns skönt som tusan att man kommer slippa julklapps stressen för den hatar jag som fan kan bli galen på den.

 

Det är ju farsdag snart åxå så ska väl se om man kan hitta nåt åt putte på stan..

Sen måste jag fundera ut nåt till min egna far som inte är de lättaste me tanke på att han typ har allt å lite till men godis å marsipan brukar han alltid uppskatta :)

 

Nä nu ska jag ta mig lite coca cola å se om jag piggnar på mig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0