Dåligt..

Ja Christopher föddes ju den 6:e november dvs 3 veckor sen imorrn å de e fortfarande folk som inte har vart här å tittat på honom... Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är å jag e rätt besviken för ni står mig nära så jag tycker ni borde vart här för längesen..

Men jag får se de som så att dom som verkligen bryr sig är dom som har tagit sig tid å vart här å tittat på honom å flera av er har vart här flera gånger å flera av er har hört av er å kollat om de e bra me oss å så vidare å då visar man att man bryr sig..

Dom här som håller sig på avstånd å bara är tysta kan ju inte bry sig ett skit..

Är man så självupptagen så man inte kan avvara 30-60 min ????
Jag begär inte att ni ska springa här jämt å va här i timmar men att ni inte ens har verkat intresserade av att se honom de e de som gör mig så ledsen å sårad..


Mina barn är mitt allt jag älskar dom över allt annat å när så pass nära personer skiter i dom så gör det så jävla ont i mig som mamma...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla har inte vart o sett leah heller,mej kvittar det. har man inte tid så har man inte,kanske inte lust heller. om inte jag är nära en person så är inte jag så intresserad av deras barn..tror andra känner så me,man ska inte känna tvång o komma..man har gott om tid till det.

2010-11-27 @ 10:04:17
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0