Dagis "sjukt jobbigt"

Ja de här me att sätta Markus på dagis har alltid känts jätte jobbigt för mig..

Inte att han ska få komma iväg å leka me andra barn å så utan de som är såå sjukt jobbigt för mig e å lämna bort honom till främmande människor som jag inte känner..

Får nästan ont i magen av bara tanken, fy..

Men så tog jag å Patrik tag i de där när han va pappa ledig å åkte å kolla på dom dagisen vi kunde tänka oss å ha Markus på å Jag blev tok förälskad i Nålmakarn..

Allt kändes sååå jäkla rätt å dom va helt underbara me Markus så de va en självklarhet för oss å söka de i första hand å jag kände att där skulle jag kunna lämna honom redan imorrn så rätt kändes de..

Å då släppte min dagis skräck lite för jag har väl gått å hoppats massor på att han skulle få gå där..

Men så blir det inte.. För hon som har hand om allt de där har ringt å sagt att de e fullt på alla tre ställen vi har sökt å då kom den där klumpen i magen tillbaks å jag gilla inte läget alls..

Å så säger hon att hon kan erbjuda dagmamma eller djurgårdens dagis å jag vet inte om jag känner för nåt av de för nu vart allt bara sååå jobbigt igen å min skräck att lämna honom till främmande människor är tillbaks.

Så jag mår verkligen jätte dåligt å vet inte vad jag ska göra..

Jag har i alla fall bett putte ringa till Djurgården 2 å boka en tid så får vi väl åka å titta i alla fall vem vet de kanske känns bra där med..

 

Jag kan börja gråta av tanken på att lämna Markus på dagis, jag fattar inte vart denna skräck/fobi kommer ifrån??? Den är i alla fall sååå jobbig..

Mina barn är mitt allt å jag vill dom självklart de bästa här i livet å jag vill att Markus ska börja på dagis å lära sig nya saker å leka me andra barn framför allt men de ska vara ett dagis där allt känns rätt för annars får de vara då får man vänta tills de dyker upp nåt annat för jag vägrar ta ett dagis bara för att de ska fan vara ett bra dagis där de känns rätt..

 

Fy vad det är jobbigt att känna så här...

 

 

Markus redo att åka till gammelfarmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0