Dagen...

Ja idag ska jag ta de lugnt men känner även att jag vill få lite gjort så jag ska tvätta den super fina filten Christopher fick av emma igår ska även tvätta mina andra ljusa plädar..

Sen ska jag tvätta de andra överdraget till fåtöljen så jag hoppas att de jag tvätta igår på eftermiddagen har hunnit torka annars får jag vänta me den tvättningen tills imorrn..

Sen ska jag ta alla glas som står lite här å där å ställa in i diskmaskin fattar inte varför man tar ett nytt glas varje gång dummt å använda samma liksom så slipper de stå en miljon glas över allt..

 

Sen ska jag laga kyckling ris å en kall chili sås till lunch/middag.. får se när de blir me tanke på att jag inte direkt känner nån hunger så tror jag de blir frammår middagshållet men huvudsaken e ju att jag äter sen när jag äter spelar inte mig så där jätte stor roll..

 

Jag va nere å handlade lite juicie å apelsin saft för jag är ju sååå sjukt törstig hela tiden men de vart man tydligen när man ammar å det är jätte viktigt att man dricker MASSOR då så jag försöker vara duktig å dricka ett glas varje gång jag har ammat å självklart driker jag annars åxå..

 

Jag det är lite hur min dag kommer se ut i syssel väg sen blir de så klart en hel del ammande å en del blöjbyten å mys här hemma :)

Å så ska jason rastas vid lunch åxå.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0