Börjat..

Ja jag skrev ju igår att vi misstänker att Christopher kan ha kolik å att vi hade köpt nya droppar vi skall pröva..

Å imorse fick han dom för första gången å jag hoppas verkligen att dom kommer å funka..

För jag tycker sååå synd om honom när han får dom där magknipen man ser på honom hur ont å jobbigt det är för honom.. Å de känns så jobbigt att man inte kan göra nåt för å hjälpa honom då heller önskar man kunde ta över smärtan så han slipper ha ont men de går ju tyvärr inte..

Han fick sina magknip 2 gånger i natt men gud va svårt de va å trösta honom å få honom lugn :(

Så putte tog sitt täcke å sin kudde å la sig på soffan eftersom han ska upp å jobba å jag försökte me allt i säkert över 1 timme å till slut somnade han..

Hoppas på en bättre natt i natt me tanke på att han ska ha dropparna 2 gånger till i dag så kanske dom hinner ge nån effekt till natten *hoppas hoppas*

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0