Barnmorskan..

Ja idag va vi hos barnmorskan.

Mitt järnvärde låg på 125 vilket de aldrig har gjort så de kändes helt underbart..

Magen hade sjunkigt ännu mer å huvudet va nu ruckbart vilket betyder att de går åt rätt håll :)

Jag hade även gått ner 2 kg vilket först oroade mig men Mia sa magen växer som den ska så det är absolut ingen fara så då vart man ju genast jätte glad i stället :)

Jag sa till henne att jag misstänker att slemproppen har gått å då sa hon då föder du nog snart så vi får hoppas hon har rätt :)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag hade gjort det när jag väntade Lucas när jag var hos barnmorskan den 20 juli, Lucas är född den 21:-) Ylva sa att det var vanligt att man gick ner i vikt precis innan förlossningen satte i gång.

2010-11-04 @ 20:01:58
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0