Uppfyllt..

Ja nu är lillemans blöj å mat förråd uppfyllt å det känns så skönt :)

Han fick lite värmeslag igår stackarn men de va ju verkligen sjukt vartm så nu sitter han bara i blöjan vilket han gjorde hela eftermiddagen/kvällen igår med.

Han åt jätte dåligt igår men de berodde på värmen men han drack jätte bra å det är ju de som är viktigast..

Nu på morgonen har han ätit en jätte portion me gröt :)

Å sen till mellis ska han få en yoghurt de är såna där as goda hoppas han med gillar dom ;)

 

Idag händer de nog inte så där jätte mycket jag skulle behöva tvätta å ta hand om disken för nu är de ett berg av disk men då måste jag tömma diskmaskinen först å jag vet inte om jag har nån ork till de jag är fan trött precis hela tiden de är så jävla tråkigt..

 

Nu är de en vecka kvar tills ultraljudet sååå spännande ska det bli :)

Gud vad vi längtar det är ju en såån känsla när man får se de lilla underverket på den där skärmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0