Uppdatering..

Vid o6 kollade jag å lilleman på lite nallepuh sen strax innan kl 07 så la jag honom i sängen me en flaska välling och han somnade och sov ända till kl 09 så då passade jag på å vila men tror ni jag kunde somna?? Nej så klart inte så jag är sååå trött att jag har ont i huvudet så denna dag kommer att bli låång..

 

Å min gumma Erika är åxå dålig åkte in till akuten i natt men nu ligger hon hemma i sin säng och sover tänker på dig massor gumman...

 

Bytte nyss blöja på lilleman å då passade jag på å tempa honom å för tillfället är han feber fri helt underbart hoppas de håller i sig..

Försökte få i honom en banan men de gick inte :( Får pröva om ett tag igen..

Han sitter i bara sin blöja å ett par kallingar å så har jag öppnat upp så att det är någolunda svalt här hemma för han känns varm trots att han inte har nån feber...

Jusst nu sitter han å tittar på nalle puh så jag funderar på om jag ska smyga ut å kissa jason utanför bara så får putte ta honom på en längre när han kommer hem sen..

 

Jag kommer att hålla bloggen uppdaterad om markus idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0