Trött trött trött

Ja idag är jag verkligen trött å seg...

Beror de på graviditeten eller kan de bero på att jag höll igång som en dåre igår???

Eller kanske både och???

Idag mår jag lite illa :( vilket känns skit tråkigt för jag hatar verkligen att känna mig illamående å dålig...

Har fortfarande inte kännt de lilla livet i magen så där jätte tydligt men de borde komma snart tycker jag :)
Nu räknar man ner dagarna till ultraljudet de ska bli såå spännande å se vårat lilla mirakel på skärmen å spännande å se vad de e för en liten där inne om det går å se vill säga :)

Oavsett vad de blir så är det redan sååå älskat å så välkommen till våran lilla familj vi väntar med spänning efter att få hålla i dig å klämma på dina små fingrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0