Tisdag

Jag har sovit sååå dåligt..
Markus har hostat jätte mycket, putte har snarkat, jason har hållt på som tusan i sin säng å jag har sprungit på toa ett antal gånger :( Så jag e lite trött vill jag lova..
Idag blir de å vara inne för våran del me tanke på Markus hosta..
Så de blir nog å åka till apoteket idag när putte har slutat å kolla om de finns hostmedicin å köpa till lillprinsen.

Jag skulle behöva ta hand om berget med ren tvätt idag men det är ju sååå tråkigt å de e ju därför de har blivit ett berg för jag bara skjuter upp de hela tiden..

Idag blir de kött å annat gott till middag :) Jag tog fram köttet i gåt kväll funderar på om jag ska lägga de i marinad under dagen..

Jag kämpar på me mitt järnvärde men får vänta till juni innan jag vet om de gått upp lr om de bara har sjunkigt ännu mer... Jag hoppas ju verkligen att de har gått upp me tanke på att jag kämpar me den där vidriga blutsaften dagligen shit den smakar sååå illa...


Min frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0