Strax efter 04.

Ja klockan är atrax efter 04 å här sitter jag i soffan klarvaken..

Har vart uppe 5 gånger me Markus men så kände jag på honom nu för jag tog upp honom i famnen å han va smell het jag springer å hämtar Patrik å säger känn på Markus är han inte varm jo säger patrik så jag byter blöja på honom å tar tempen å han har 39,3, stackarn.

 

Så jag ringde 1177 eftersom vi sökte för misstänkt öroninflamation igår tänkte om de hade nå samband men de trodde inte hon jag prata me eftersom dom inte hittade nåt på markus när vi va inne me han igår bara att han hade nåt virus i kroppen å att hans sänka va lite låg..

 

Så han har fått alvedon en hel del vatten å pyjamasen åkte av å ett par kallingar åkte på så att blöjan sitter kvar :)

Å så öppnade jag ett fönster i hans rum så de blir lite svalt för honom ska snart gå å titta till honom för om han har somnat så ska nog jag me försöka få nån timmes sömn om de går..

 

Skriver mer när vi vaknat bye så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0