Sjukhuset

Igår ringde jag sjukrådgivningen pga magont å dom tyckte ja skulle in till akuten så putte å markus körde dit mig å Erika.. Ja sa till Putte att ja skulle höra av mig så fort vi fick veta nåt för ville inte att lilleman skulle behöva sitta där.. kom in super fort men antar att de har lite me å göra att hon som satt i receptionen gick i samma mamma grupp som mig så hon sa att hon skulle skynda på det hela :)

Jag fick lämna kissprov dom stack mig som jag hatar sååå mycket fick träffa en läkare från förlossningen så vi fick en liten titt på bebisen å allt såg bra ut där vilket kändes sååå skönt..

Först misstänkte han urinvägsinfektion men sen när han kände å klämde lite så misstänkte han blindtarmen pga hur ont de gjorde när han tröck där så efter ett tag fick jag träffa kirurg läkaren som åxå misstänkte blindtarmen så dom ville ha kvar mig över natten å då vart jag jätte ledsen för jag verkligen hatar sjukhus så erika ringde putte å förklara läget så han å lilleman kom direkt..

Å strax där efter blev jag uppkörd till avdelningen å jag fick varken äta lr dricka om dom skulle behöva operera men dom stack mig i armarna å händerna säkert 8 gånger å fan va jag hatar de...

Jag vart utskriven idag vil 14 taget eftersom jag inte haft några smärtor under natten å dagen..

Å under kvällen/natten på avdelningen så fick jag sammanlagt 4 liter dropp shit vad jag har kissat..

Å sovit sjukt dåligt dom där sängarna är ju hemska :( så de ska bli sååå skönt å sova hemma lär ju lägga mig tidigt har bara sovit 3 timmar inatt..

 

Men läkarn sa att jag måste ringa om jag får ont eller feber för då måste jag upp igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0