Själv...

Ja idag har Putte åkt å jobbat så nu e jag själv hemma me mina 2 ligister :)
Men jag måste försöka ta de lugnt som doktorn sa så jag hoppas lilleman är med på dom noterna..
Igår bakade jag en sats blåbärs muffins till lillemans 1 års dag :) Ska försöka å baka 1 sats hallon muffins idag,
Så det inte är så där jätte mycket att göra dagen innan... För den stressen orkar jag inte med :)

Imorrn är de dags för ultraljud va fort de har gått :)
Ska bli så kul å spännande hoppas dom kan se om de är en liten tös eller en till liten grabb..
Vi blir lika glada oavsett kön men kul å veta innan :)

Imorrn åker Putte iväg på kryssning me jobbet, så då ska tant Erika sova här..
Ska bli kul vi ska äta gott å hyra nån film eller nåt.. En riktig tjejkväll :)

Idag vid 17 taget ska vi iväg å gratta kusinen Eddies tjej vasso hon fyllde år igår men ska firas på lördag men då kan inte jag å putte för då ska vi på syrrans examen å eftersom jag inte mår riktigt bra så vet jag ju inte hur mycket man orkar å Heidis Examen går först så är det bara...

Nä nu börjar mitt program så nu ska jag titta på de har missat några avsnitt i veckan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0