Såååå Seg..

Jag är sååå seg å trött :(

Sitter här i soffan å känner mig helt slut körd :( Lilleman har precis vaknat upp ur en liten tupplur på ca 40 min han vakna av att han hosta så dannt, stackarn..

Jag ska snart börja me min lunch känner att jag börjar bli lite små hungrig... Men jobbigt å laga...

Längtar till middagen då blir de kött, potatisgratäng å beasås för min del å kokt broccoli så klart. Putte skulle ha potatis å brunsås till sitt kött tyckte jag han sa igår hur kan man välja potatis å brunsås framför potatisgratäng å beasås????

Jag mår lite små illa hoppas de blir bättre efter lunchen..

Skulle vilja ut i detta fina väder men me tanke på lillprinsens hosta så är de nog bäst att vi stannar inne idag å ett par dagar till..

Vill att Putte ska komma hem.. Saknar honom :) De e skönt å bara ha honom hemma på nå sätt.

 

Mina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0